DigiPrůvodce / Práce z domova pro firmy i jednotlivce / Zaměstnanec / Rozjezdy
Z hlediska organizace práce je důležité prostě s plněním úkolu začít. Pokud pracujete v kanceláři, vytvoříte si časem rituál, který vás plynule do práce dostane. Uvaříte si kávu, podíváte se maily a pomalu je čas na to, za co jste placení. Při práci z domova byste si něco takového také měli vybudovat. Jinak hrozí, že se vám rozjezdy budou dělat problém. Vyplatí se poznat, co na vás konkrétně funguje, a potom to aktivně provozovat.
„Nasnídám se, sednu si k práci – nejmenší odpor. Chce se ti. Zohledni to podle denního rytmu.“ Dušan, IT tester
Dobrá zpráva je, že když už začnete, jde to podle zkušeností lidí pracujících z domova jako po másle. Základní pravidlo tedy zní: Poznejte, co na vás platí, nastavte rituál a denní režim, zvykněte si na něj a hotovo!
„Když už s prací začnu, jedu bez problémů.“ Rudolf, překladatel
„Je větší problém začít pracovat. Jak začnu, je snadný pokračovat.“ Richard, IT specialista
Projekt DigiKvalifikace
Rozvoj systému online nástrojů za účelem zvyšování digitálních kompetencí pro lepší uplatnění na trhu práce
Ministerstvo práce a sociálních věcí
Podskalská 1290/19
128 00, Praha 2
info@digikompetence.cz
PortálDigi | DigiKvalifikace (CZ.03.01.04/00/22_025/0003992) | Uveďte původ 3.0 Česká republika (CC BY 3.0 CZ) | Zásady ochrany osobních údajů