Zatímco před deseti lety využívalo v Česku sociální sítě pouze 5 % osob, v současnosti je tento podíl desetkrát větší. Na některé z nich je přihlášen každý druhý Čech starší 16 let.
Firmy tak mají k dispozici nástroj, jak snadno získat názory na své produkty, případně najít nové zaměstnance.
Firmy tak mají k dispozici nástroj, jak snadno získat názory na své produkty, případně najít nové zaměstnance.
S rostoucím počtem uživatelů sociálních sítí se zvyšuje i nabídka služeb, které jsou na nich prezentovány. Desetina uživatelů je využívá jako bazar, nabízí zde oblečení a věci do domácnosti, jiní si přes ně sjednávají spolujízdy, případně nabízejí k pronájmu nemovitosti.
Rok sběru: 2018
Sběratel dat: Český statistický úřad
Cílová populace: 16+
Velikost souboru: 2500000000
Způsob sběru: Kvantitativní
Popis sběru: Sběr dat provedl ČSÚ ve spolupráci se společností Eurostat
Sběratel dat: Český statistický úřad
Cílová populace: 16+
Velikost souboru: 2500000000
Způsob sběru: Kvantitativní
Popis sběru: Sběr dat provedl ČSÚ ve spolupráci se společností Eurostat